— Mindfulness tréning —

A stressz elkerülhetetlenül az életünk része, de megtanulhatjuk kezelni. A mindfulness is egy olyan, tudományosan bizonyított stressz-megküzdési attitűd, mely elsajátítása után bármikor használható, belső erőforrásunkká válik. 

— Mi az a mindfulness?  —

Egy attitűd, a dolgokhoz való viszonyulás megváltoztatásának lehetősége, az automatikus berögződéseink helyett. Kulcsa az ítélkezés mentesség, és a szeretetteljes odafordulás, melynek mellékhatása a saját magunkkal való együttérzés. Nem értékeljük a jelenségeket, hogy "jók" vagy "rosszak", nem ítélkezünk, hanem szinte kívülállóként figyeljük meg azokat.

  • Egy gyorsan megtanulható készség, melyet mindennap gyakorolhatunk
  • Alap gondolkodási móddá és életmóddá válhat
  • Képesek leszünk a legkülönbözőbb helyzetekben (buszon, járás, evés stb. közben) és megterhelő érzelmi szituációkban is alkalmazni
  • Akár meditációként, akár érzékszervi ingerek éber figyelése, testpásztázás vagy tudatos mindennapi cselekvések formájában.

— Hogyan működik?  —

A mindfulnesst éber tudatosságnak vagy tudatos jelenlétnek is nevezzük, mert meg kell állni hozzá, időt kell szakítani rá, ki kell szakadni a folytonos, túlterhelő ingeráradatból. Ez a tudatos éberség már önmagában is nyugtató, pihentető, és kontrollérzést ad az életünket felett. 

Ebbe a csodálatos módszerbe pillantunk bele a tréning alatt.

Az első részben a témával kapcsolatban egy rövid magyarázó előadást tartok, kiemelve a mindfulness pozitív hatásait, majd a további időben különféle, otthon is könnyen alkalmazható gyakorlatokat végezünk közösen. (Javaslom a könnyű ruha viselését, és aki szeretné, hozhat magával jóga matracot is)

Ha többet szeretnél tudni a tréningről, hívj fel, vagy kattints a kapcsolatfelvétel gombra!