— Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika tréning —

Dátum: 2020.02.13. csütörtök 09.00 - 17.00 és 2020.02.14. péntek 09.00 - 17.00
Helyszín: Pannónia Étterem (9700 Szombathely, Fő tér 29.) 
Tréner: Tóth Rita 

A Vállalkozók folyamatosan üzleti tárgyalásokat folytatnak a mindennapokban, nem csak az ügyfeleikkel, beszállítóikkal, hanem a cégük munkatársaival, sőt a különböző hivatalok, bankok képviselőivel is. Ezekhez mind jó tárgyalási készségre van szükség, bár ezekre a tárgyalásokra sokszor csak "beszélgetésként" gondolnak, és nem is tudatosul bennünk, hogy átgondoltabb felkészüléssel, odafigyeléssel, sokkal jobban képviselhetnék cégük, illetve a saját személyes és üzleti érdekeiket.

A két napos tréning eredményeképpen:

  • Megtanulod felismerni a saját és mások ügyféltípusát és rájuk szabott kommunikációs stílus használatával tudsz tárgyalni.
  • Elsajátítod a tárgyalások lépéseit, nagy hangsúly fektetve a felkészülésre.
  • Megismerkedhetsz a tárgyalási stílusokkal és ennek a tudásnak alapján el tudod dönteni, hogy kivel, hogyan tárgyalj.
  • A gyakorlatok segítségével hatékonyabban és magabiztosan fogsz tudni tárgyalni, önmagadat és az üzletedet bemutatni
  • Megtanulhatod, hogy az egész tárgyalási folyamatot, az első kapcsolatfelvételtől a sikeres üzletzárásig hogyan tudod kézben tartani
  • Könnyebben felismered és kezeled a nehéz ügyfeleket és a konfliktushelyzeteket.

A képzés során megismerkedünk a tárgyalástechnika elméletével, a stratégiákkal és a tárgyalás személyi aspektusaival, miközben az interaktív feladatok segítségével tudatosítjuk a tanultakat. Különböző egyéni és csoportos tesztekkel, játékokkal, szituációs gyakorlatokkal, és azok közös kiértékelésével fogjuk az új ismereteket azonnal kipróbálni és begyakorolni.

Ahhoz, hogy a KKV vezetői sikeresek legyenek egy üzleti találkozón nem elég csak a szakmai felkészültség, szükség van tárgyalástechnikai tudásra, felkészültségre is. Ezért készült ez a tréninganyag, hogy mindebben segítse a vállalkozókat.

A képzés elméleti részében az üzleti kommunikációra, a tárgyalási technikákra, stratégiákra és a tárgyalás személyi aspektusaira fókuszálunk, miközben az interaktív feladatok segítségével tudatosítjuk a tanultakat. Különböző egyéni és csoportos tesztekkel, játékokkal, szituációs gyakorlatokkal, és azok közös kiértékelésével járulunk hozzá ahhoz, hogy az ismeretek a hétköznapi munkába azonnal átültethetők legyenek.

— A tréning tervezett menetrendje:

2020.02.13. Csütörtök 9:00-10:30

  • A résztvevők köszöntése
  • A tréning rövid bevezetése
  • Rövid bemutatkozó kör
  • A kommunikáció és fajtái (Verbális és nonverbális kommunikáció)

10:30-10:50 Rövid szünet

10:50-12:15

  • Az üzleti kommunikáció és protokolláris szabályai
  • Ember és ügyféltípus ismeret

12:15-13:00 Ebédszünet

13:00-14:30

  • Hogyan kommunikáljunk a másik csoportba tartozókkal?
  • A tárgyalás fogalma és folyamata

14:30-14:50 Rövid szünet

14:50-16:30

  • Tippek és ötletek


2020.02.14 péntek 9:00-10:30

  • Ráhangolódó játék
  • Tárgyalási stratégiák, taktikák

10:30-10:50 Rövid szünet

10:50-12:15

  • Tárgyalási stílusok és a megegyezést segítő viselkedésformák
  • Ráció, kontra emóció
  • Aktív figyelem és kérdéstípusok

12:15-13:00 Ebédszünet

13:00-14:30

  • Tárgyalási nehézségek, problémák és kezelésük
  • Tippek és tanácsok a tárgyalási pozíciónk erősítéséhez

14:30-14:50 Rövid szünet

14:50-16:30

  • Konfliktusok, viták, nehéz ügyfelek kezelése
  • Levezetés, zárás

Jelentkezem a tréningre!